Aanvraag doen
Heeft u gelezen hoe het werkt, een aanvraag doen bij het AMVJ? Daar staat duidelijk uitgelegd wanneer u een aanvraag kunt doen, waarvoor en voor wie. Ook vindt u daar de negen punten waarmee u de kans op een goedgekeurde aanvraag vergroot.
U doet een aanvraag bij het AMVJ in twee stappen:
1. Informatie verzamelen
De onderstaande gegevens hebben we bij een aanvraag van u nodig. Let op dat wij alleen volledige aanvragen in behandeling nemen.
Bedrijfsgegevens
- Bedrijfsnaam, correspondentieadres, contactpersoon
- Statutaire doelstelling, rechtsvorm, bestuursinformatie, structurele inkomstenbronnen
- KvK-nummer, bankrekeningnummer
- Mailadres, telefoonnummer, website
Projectgegevens
- Wat gaan deelnemers aan het project doen?
- Wat is het sociale onderdeel van het project?
- Wat is het culturele onderdeel van het project?
- Wat is de aanleiding voor het project?
- Wat is het doel van het project?
- Wat zijn de resultaten/effecten die het project gaat bereiken?
- Waarin onderscheidt dit project zich van vergelijkbare initiatieven?
- Wat maakt de organisatie geschikt om dit project uit te voeren?
- Wat is/zijn de doelgroep(en) van het project?
- Wat is/zijn de leeftijdscategorie(ën) van de deelnemers?
- Hoe bereikt de organisatie deze doelgroepen?
- Welke samenwerkingspartners zijn betrokken bij het project?
- Uit welke wijken komen de deelnemers?
- Op welke locatie wordt het project uitgevoerd?
- Hoe is de planning van nu tot aan het einde van het project?
- Projectplan: pdf-document uploaden
Financiële gegevens
- Wat is het bedrag waar u om vraagt?
- Projectbegroting: Geef aandacht aan de inzet van personeel (vaste krachten, vrijwilligers, zzp’ers) en de ingeschatte urenbesteding en eventuele gehanteerde uurtarieven. Zijn er sponsoren, vraagt u entree?
- Dekkingsplan: Hoe gaat u het totaalbedrag van de begroting financieren? Welke kosten komen uit uw organisatie en welke andere financiers heeft u aangeschreven, voor welk bedrag en wat is de status van de aanvraag (in behandeling, toegekend, afgewezen).
2. Aanvraagformulier invullen
Wanneer u alle gegevens verzameld heeft, kunt u op twee manieren een aanvraag doen:
- Dit Word aanvraagformulier, printen, invullen en met bijlagen (projectplan, begroting, dekkingsplan) opsturen naar het adres dat op het formulier staat.
- Het online aanvraagformulier invullen en digitaal verzenden. Let op: het digitale formulier kan tussentijds niet opgeslagen worden.