Aanvraag doen

Heeft u gelezen hoe het werkt, een aanvraag doen bij het AMVJ? Daar staat duidelijk uitgelegd wanneer u een aanvraag kunt doen, waarvoor en voor wie. Ook vindt u daar de negen punten waarmee u de kans op een goedgekeurde aanvraag vergroot.

U doet een aanvraag bij het AMVJ in twee stappen:

1. Informatie verzamelen

De onderstaande gegevens hebben we bij een aanvraag van u nodig. Let op dat wij alleen volledige aanvragen in behandeling nemen.

Bedrijfsgegevens

  • Bedrijfsnaam, correspondentieadres, contactpersoon
  • Statutaire doelstelling, rechtsvorm, bestuursinformatie, structurele inkomstenbronnen
  • KvK-nummer, bankrekeningnummer
  • Mailadres, telefoonnummer, website

Projectgegevens

  • Wat gaan deelnemers aan het project doen?
  • Wat is het sociale onderdeel van het project?
  • Wat is het culturele onderdeel van het project?
  • Wat is de aanleiding voor het project?
  • Wat is het doel van het project?
  • Wat zijn de resultaten/effecten die het project gaat bereiken?
  • Waarin onderscheidt dit project zich van vergelijkbare initiatieven?
  • Wat maakt de organisatie geschikt om dit project uit te voeren?
  • Wat is/zijn de doelgroep(en) van het project?
  • Wat is/zijn de leeftijdscategorie(ën) van de deelnemers?
  • Hoe bereikt de organisatie deze doelgroepen?
  • Welke samenwerkingspartners zijn betrokken bij het project?
  • Uit welke wijken komen de deelnemers?
  • Op welke locatie wordt het project uitgevoerd?
  • Hoe is de planning van nu tot aan het einde van het project?
  • Projectplan: pdf-document uploaden

Financiële gegevens

  • Wat is het bedrag waar u om vraagt?
  • Projectbegroting: Geef aandacht aan de inzet van personeel (vaste krachten, vrijwilligers, zzp’ers) en de ingeschatte urenbesteding en eventuele gehanteerde uurtarieven. Zijn er sponsoren, vraagt u entree?
  • Dekkingsplan: Hoe gaat u het totaalbedrag van de begroting financieren? Welke kosten komen uit uw organisatie en welke andere financiers heeft u aangeschreven, voor welk bedrag en wat is de status van de aanvraag (in behandeling, toegekend, afgewezen).

2. Aanvraagformulier invullen

Wanneer u alle gegevens verzameld heeft, kunt u op twee manieren een aanvraag doen:

  • Dit Word aanvraagformulier, printen, invullen en met bijlagen (projectplan, begroting, dekkingsplan) opsturen naar het adres dat op het formulier staat.
  • Het online aanvraagformulier invullen en digitaal verzenden. Let op: het digitale formulier kan tussentijds niet opgeslagen worden.